Toimitusehdot

Näitä ehtoja sovelletaan KLH-GLASS:n ja kuluttajan (myöhemmin asiakas) välillä, kuluttajan tilatessa tuotteita KLH-GLASS:n verkkokaupan valikoimista. KLH-GLASS:n verkkokauppa, palvelee asiakkainaan 18-vuotta täyttäneitä, sisustuksesta ja remontoinnista kiinnostuneita.

KLH-GLASS:lla on oikeus muuttaa tämän sivuston sisältöä, hinnastoja sekä ehtoja ennalta ilmoittamatta. Sisällöt, hinnastot ja ehdot asettuvat voimaan heti, kun ne julkaistaan www.lasihelakauppa.fi -sivustolla.

Mikäli sivustolla esiintyy ilmiselviä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä KLH-GLASS:llä on oikeus olla toimittamatta tuotetta näiden virheellisten tietojen perusteella. On asiakkaan itsensä vastuulla, hyväksyykö tuotteen korjatuin ehdoin ja tiedoin.

Asiakaspalvelu

KLH-GLASS:n verkkokaupan asiakaspalvelu on avoinna arkisin kello 8 -16. Asiakaspalvelun puhelinnumero on: 014-771888.
Sähköpostiosoite: info@klh-glass.fi

Tilaaminen

Tilauksen tekeminen, ei edellytä asiakkaalta rekisteröitymistä. Tehdessään tilausta asiakkaan on ilmoitettava nimensä, osoitteensa, puhelinnumeronsa ja sähköpostiosoitteensa. Näitä tietoja käsitellään luottamuksellisesti.

Tuotekuvat ja muu materiaali

Tuotekuvien ja muun materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat kuvien tai materiaalien tekijöille ja/tai KLH-GLASS:lle. Kuvat ovat esillä tekijöiden luvilla.. Kuvien tai muun materiaalin kopiointi ja kaikki käyttö on kiellettyä ilman kirjallista lupaa KLH-GLASS:lta. Kaikki oikeudet pidetään.

Kuvat ovat havainnollistamista varten. Kuvissa esiintyvät värit ja värisävyt ovat mahdollisimman lähellä oikeiden tuotteiden värisävyjä. Mutta ne eivät aina vastaa täysin oikean tuotteen väriä tai värisävyä.

Tilausohje

Siirry tilausohjeeseen.

Hinta

Tuotteiden hintoihin sisältyy arvonlisävero 24%. Tuotesivuilla ilmoitettuihin hintoihin ei sisälly toimitusta, ellei toisin ole tuotesivulla mainittu.

Toimituskustannukset

Toimituskustannukset määritetään yksittäisen tuotteen painon mukaan. Tuotteen paino on ilmoitettu tuotteen tuotelähetyksen keskimääräisenä kokonaispainona. Kokonaispaino tarkoittaa toimitus valmiin ja kuljetuspakkaukseensa pakatun tuotteen painoa. Kokonaispainoon on siis laskettu mukaan tuotteen oma fyysinen paino sekä pakkausmateriaalin ja kuljetuspakkauksen paino.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Checkout Finland Oy:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, KLH-GLASS toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana jalisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Checkout Finland Oy.

Checkout Finland Oy toimii Visa, Visa Electron taiMasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppasyntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy :n välille. Myyjän vastuullaovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Checkout Finland Oy on myös maksun saaja.

Checkout Finland Oy
•y-tunnus: 2196606-6
•PL 322
•33101 TAMPERE
•Puhelin: 0800 552 010

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.Checkout Finland Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Betalningssätt

Produkterna samt leveranskostnaderna betalas i samband med beställningen. På nätet är betalning möjlig via följande banker: Nordea, Andelsbanken, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Lokalandelsbankerna, Sparbankerna, Handelsbanken, S-Banken, Ålandsbanken samt kreditkort. Betalning sker via Checkout Finland Oy:s webbplats. Det är även möjligt att göra en förskottsbetalning.

Betalningar med Visa, Visa Electron eller MasterCard-kort.

Om du vill betala med Visa, Visa Electron eller MasterCard-kort, är KLH-GLASS endast marknadsförare av produkterna och tjänsterna och därtill levererar det produkterna till köparen. För reklamationer ansvarar Checkout Finland Ab. Checkout Finland Ab är försäljare av produkten vid betalningar som görs med Visa, Visa Electron eller MasterCard-kort och affären uppgörs mellan kunden och Checkout Finland Ab. Alla skyldigheter i anslutning till affären är på försäljarens ansvar.Checkout Finland Ab är även betalningsmottagare.

Checkout Finland Oy
•FO-nummer: 2196606-6
•PL 322
•TAMPERE
•Telefon: 0800-552010

Nätbankerna

Checkout Finland Oy (2196606-6) förverkligar nätbetalnings- och finansieringstjänsten tillsammans med finländska banker och kreditinstitut. Checkout Finland Oy köper betalningen och redovisar den till försäljaren. För användaren fungerar tjänsten precis som traditionell nätbetalning.

Takuu

Kaikilla tuotteilla on yhden vuoden takuu, mikäli tuotekuvauksissa ei ole toisin mainittu. Tuotteen takuutodisteena toimii tilauksen yhteydessä sähköpostitse asiakkaalle toimitettu tilausvahvistus. Takuuaika alkaa tilausvahvistuksen saapumispäivämäärästä ja jatkuu annetun takuuajan.

Takuun edellytyksenä on, että tuotteen asennusohjeita on noudatettu huolellisesti.

Takuu ei kata:

Tuotteen normaalin toistuvan käytön aiheuttamaa kulumista.

Ylivoimaisten esteiden, kuten onnettomuuden, vaikutuksia.

Käyttäjän tai kolmannen henkilön huolimattomuuden tai tahallisen teon vaikutuksia.

Vikoja jotka ovat aiheutuneet pakkaukseen kulkeutuneiden vieraiden esineiden, hyönteisten, nesteiden tai voimakkaiden luonnonolosuhteiden, kuten äärimmäisten lämpötilojen, vaikutuksesta.

Tilauksen peruminen

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus tilauksen vahvistamisen jälkeen. Jos kyseessä on asiakkaan toiveiden mukaan muokattu tai tuotettu mittatilaustuote, on tilaus peruutettava kolmen (3) päivän kuluessa tilauksesta. Tilauksen peruuttaminen tapahtuu lähettämällä peruutusilmoitus tilausnumeroineen KLH-GLASS:n sähköpostiosoitteeseen info@klh-glass.fi tai ottamalla yhteyttä puhelimitse KLH-GLASS:n asiakaspalveluun puh. 014-771888. Asiakaspalvelu on avoinna arkisin: 8- 16.

Tuotteen palauttaminen

Mikäli asiakkaan tilaama tuote on erityisesti valmistettu, tuotettu tai muokattu asiakkaan toiveiden tai antamien mittojen mukaisesti, ei tällä tuotteella ole yleistä tutustumis- tai palautusoikeutta. Tuote on tällöin valmistettu asiakkaan toiveiden ja antamien mittojen mukaisesti, jolloin uudelleen myyminen on mahdotonta. Myös mittavirhe on näissä tuotteissa asiakkaan vastuulla.

Mikäli tuote on perustuote ilman asiakkaan erityistoiveita, on näillä tuotteilla kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän tutustumis- ja palautusoikeus. Palautettava tuote on pakattava huolellisesti kuljetusvaurioiden estämiseksi. On suositeltavaa käyttää tuotteiden alkuperäispakkauksia tuotepalautusta tehtäessä. Tuotteen kuljetuspakkauksen avaamisessa on noudatettava yleistä varovaisuutta.

Tuotteen/tuotteiden palautuksen kirjaamisen jälkeen maksusuorituksenne ja mahdolliset rahtikulunne palautetaan kokonaisuudessaan ilmoittamallenne pankkitilille. Tämä tapahtuu 30 päivän kuluessa tilauksen peruutusilmoituksen käsittelystä tai tuotteen/tuotteiden palauttamisesta.

KLH-GLASS ei ole vastuussa huolimattomasti pakattujen palautustuotteiden kuljetusvaurioista. KLH-GLASS pitää oikeudet periä asiakkaalta epäasianmukaisessa palautuksessa vaurioituneen tuotteen aiheuttamat kulut.

Jos palautettava tuote/tuotteet ovat kuluneet tavoilla, jotka eivät johdu KLH-GLASS:n toimenpiteistä tai tuotteen/tuotteiden normaalin käyttöön rinnastettavasta toiminasta, palautetaan tuotteesta/tuotteista maksamanne summa vähennettynä tuotteen arvon alenemista vastaavalla summalla.

Määritettyään kuluneen tuotteen arvon KLH-GLASS lähettää asiakkaan tilauksensa yhteydessä ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen asiaa koskevan arvion, tasauslaskentaehdotuksen. Ellei asiakas yhdy tasauslaskentaehdotuksessa ilmoitettuun arvon alenemiseen, on asiakkaalla oikeus käyttää tuotteen arvon alenemisen määrittämiseksi ulkopuolista ja riippumatonta asiantuntijaa, kuten tavarantarkastajaa. Kulut ulkopuolisen asiantuntijan käytöstä tullaan jakamaan tasan asiakkaan sekä KLH-GLASS:n kesken. Poikkeuksena ovat ne tapaukset, joissa toisen osapuolen mielipiteet arvon alenemisesta osoittautuvat asiantuntijalausunnon perusteella perusteettomiksi. Tällaisissa tapauksissa aiheutuneet asiantuntijalausuntokulut maksaa se osapuoli, jonka mielipide on todistettu perusteettomaksi.

Reklamaatio

Kaikissa tuotteisiimme liittyvissä reklamaatiotapauksissa, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme ensisijaisesti kirjallisesti sähköpostitse osoitteeseen info@klh-glass.fi.

Tuotteen toimitusajat

Valikoimistamme löytyvien tuotteiden yleinen toimitusaika on tällä hetkellä 3-5 viikkoa. Riippumatta siitä, onko tuote varastotuote tai erityisesti valmistettu, tuotettu tai muokattu asiakkaan toiveiden mukaisesti.

Toimitusehdot

Kotiin toimitettuna, rahdin hinta on eriteltynä tuotetta tilattaessa

Asiakkaan tulee varmistaa, että joku on tuotteiden saapuessa vastaanottamassa, tarkistamassa ja kuittaamassa toimituksen. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta annetusta GSM-numerosta, emme ole velvoitettuja toimittamaan tavaraa.

Jos toimitus viivästyy sen takia, että vastaanottajaa ei tavoiteta sovittuna aikana, tavaran säilyttämisesta aiheutuvat maksut peritään asiakkaalta. Mikäli vastaanottajaa ei ole tavoitettu 7 vuorokauden kuluessa, palautetaan tavarat toimittajille ja aiheutuneet kustannukset veloitetaan asiakkaalta. Tässä tapauksessa loppuosa kauppasummasta palautetaan asiakkaalle.

Toimituksen mukana seuraa rahtikirja tai lähete. Vastaanottajan on tarkistettava, että toimitussisältö on rahtikirjan/lähetteen mukainen ja vahingoittumaton. Nämä kuljetusasiakirjat kannattaa aina säilyttää.

Mikäli toimituksessa tai tuotteissa on ongelmia, tulee toimia seuraavasti: •ennen rahtikirjan/lähetteen allekirjoittamista siihen on tehtävä mahdollisimman selkeästi kirjallinen merkintä havaituista virheistä •asiakkaan tulee ottaa välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme

Ilman mitään merkintää rahtikirjassa/lähetteessä vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa, jää asiakkaalle.

Kuljetusyrityksen vahingoittaman tuotteen tilalle saatte uuden tuotteen.

Toimitustapa

Kuljetusyrityksenä käyttämämme Shenker Oy toimittaa tuotteen asiakkaalle tämän tilauksensa yhteydessä ilmoittamaan toimitusosoitteeseen. Kuljetusyrityksen edustaja ilmoittaa toimituksesta etukäteen ja sopii asiakkaan kanssa toimitusaikataulun noin kahden (2) tunnin tarkkuudella. Huomioikaa, ettei mitoiltaan suuria tai painoltaan raskaita tuotteita toimiteta kuljetusyrityksen toimesta esimerkiksi kerrostalon ylempiin kerroksiin. Kuljetusyritys ei järjestä eikä tarjoa asennuspalveluita.

Yksityisyys ja henkilösuoja

Käsittelemme KLH-GLASS:n verkkokaupassa tapahtuneiden vierailuiden ja ostosten yhteydessä keräämämme tunnistetiedot luottamuksellisesti.

Ylivoimainen este

KLH-GLASS:lla ei ole velvollisuutta ylittää niitä ylivoimaisia esteitä, joiden voidaan katsoa aiheuttavan viivästystä tai kokonaan estävän asiakkaan ja KLH-GLASS:n välisen sopimuksen täytäntöönpanon. Ylivoimaiseksi esteiksi katsotaan ne esteet, jotka ovat KLH-GLASS:n välittömän vaikutusvallan ulkopuolella. Joita voivat olla: tietoverkon toiminnan häiriöt, sähköverkon toiminnan häiriöt, luonnonmullistukset, katastrofit, työtaistelutoimenpiteet ja lakot, tulipalot, mellakat, sota tai sodan uhka tai muut viranomaisten toimenpiteet.

Riita-asiat

Riita-asiat ratkaistaan Suomen lainsäädännön mukaisesti.